yesterday

Igår, tillbaka till Stockholm igen!
Nathalie och Hanna var så snälla och fixade middag när jag kom med flyget :) Några till kom på besök och sedan drog vi vidare mot Solidaritet för kvällens upptåg!
 
Ikväll då vet i tusan, jag skulle göra mig ett försök att färga håret, ahar ALDRG misslyckats förut men nu vågade jag inte ens gå ut! Gick och köpte en ny färg och nja,. Det är katastrof! Me bättre än för några timmar sedan iaf. Skule ha köpt den där hatten jag tittade på idag. Att jag inte tänkte på det!?
 
Men Sophie är ju uppe i Stockholm nu och vill ju hinna på och träffa henne så en något glas ute på stan blird et nog, om jag vågar mig ut som sagt...
Får bli första bästa frisör imorgon säger jag! Åker ju till Oslo måndag-torsdag vilket betyder att jag måste gå såhär ända till fredag nästa vecka! ALDRIG att jag klarar det haha.
 
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0