3 färgningar inom 24 timmar

Jag vågade mig ut!
"Så länge det är lite dovt ljus ser det ju faktiskt helt okej ut!"
 
Ja, så fick jag höra och detta gjorde att jag vågade mig ut. Himla roligt att få träffa Sophie igen! (Och alla andra såklart ;) ) Tre ställen hann vi med igår med maaaassa drinkar. Whiskey sours for life?!
 
Idag tog jag mig iaf till en frisör, det jag trodde skulle bli ett väldigt dyrt besök slutade med att jag kom hem med en toning och vips, tre färgningar inom 24 timmar, från fult till katastrof till helt ok! Nästan så jag skulle kunna säga snyggt! 
 
Nu kan jag med all säkerhet åka till Oslo imorgon och visa mig bland folk :)
 
 
Tack Sophie för lånet av bilden! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0