Varför?

Vaken såhär tidigt, och har redan ätit frukost! Nej det är inte okej när jag inte har ngt att gå upp till!
 
Vaknar av någon kosntig anledning halv sex imorse och kollar på telefonen. Okej, någon har kommenterat en bild på facebook. Går in och kollar men gör inget mera. Sista veckorna har inte riktigt varit som de skall. Ibland brukar jag ju inte kunna sova förrän vid den här tiden och nu vaknar jag då(!?) Mycket märkligt.
 
Men det jag ska komma till. JAg får ett mess, råkar svar på messet. Sen börjar helt plötsligt folk skriva på facebook. "Är du vaken?" Va?! Varför skriver dem de såhär tidigt på morgonen? "Knappt" Blir mitt svar. Jag vill ju sova! 
 
Men det visade sig att de kunde se att jag var "aktiv" på facebook för ett litet tag sedan. Hur kan man vara aktiv genom att bara gå in och kolla en sak?! Då vet jag det iaf. Ska nog inte gå in och kolla något så tidigt på morgonen ;) Nä, men sjukt vad sociala medier vet om dig!
Säger jag och skriver ett blogginlägg samtidigt som jag säkert twittrar och instagrammar om detta också...
 

Nu har jag i alla fall fått i mig frukost, nästan så jag känner för en promenad. Eller så ska man blunda igen.. Arbetslös, ja då har man många valmöjligheter!
God morgon på er! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0