Jösses

Vad man kan vara ovan att jobba, till å med bloggen hamnar i skymundan.
 
Nej riktigt så är det inte.. Jag jobbar faktiskt övertid varje dag, drar mig hemifrån runt 07 på morgonen och igår kom inte hem förrän efter 22. Nu ska det tjänas pengar!! Får ju passa på nu när de behöver min hjälp, vet ju inte när jag får jobb igen! Så när chefen frågar varje dag vem som vill jobba övertid är svaret ett självklart Ja från min sida :)
 
På fredag eftermiddag ska jag gå lite tidigare är det bestämt, då ska jag få åka till Kalmar och hälsa på syster! Hon flyttade ju samtidigt som jag flyttade till Frankrike så har inte hunnit se hur hon har det än. Ska bli spännande med en heg där :)
 
Jag gjorde faktiskt ett försök i helgen med att ha med kamera, och visst blev det bilder! Men väl på krogen så glömdes den bort lika fort, nästa gång lovar jag att det ska finnas bilder på hela kvällen igen ;)
 
Hinner inte lägga upp dessa nu, lite annat å göra (som att sätta igång med jobbsökandet igen, och vänta nu, kom inte jag in på en kurs också?!) Får nog ta tag i detta snart, efter det lugnat sig litegrann på jobbet :)
 
Har inte lagt in bilderna på datorn än från i lördags, men här kommer några lånade från instgram:
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0