Andra dagen

Just det ja, avslöjade jag nyheten här på bloggen?! Jag och Nathalie har fått lägenhet från och med 4e februari!!

Då flyttar jag till Sthlm! Eller rättare sagt Vasastan! Kommer bli så himla spännande :)

Dock finns ju fortfarande ett problem. Jag söker fortfarande jobb..

Däremot måste jag ju berätta en annan nyhet. I onsdags ringde de från mitt gamla jobb här i Visby och frågade om jag inte kunde tänka mig hoppa in nu dessa två veckor. Hjälpa controllers. Men ja visst sa jag!! Det är ju det jag numera är utbildad till! Så dagen efter, igår, befann jag mig klockan åtta på morgonen tillsammans med mina gamla kollegor.

Måste ju säga ty jag trivs så otroligt bra där! Synd att det inte finns i Sthlm! Idag sa jag dock till dem att jag kunde stanna kvar längre, TILLS jag får ett jobb i Sthlm.

Jag menar, hur kul är det att ha en lägenhet och inte kunna göra ngt för man inte har ngt jobb? Får väl veckopendla i värsta fall haha.

Nä men de var glada att jag kunde arbeta längre iaf. Så får se om det är lika mkt å göra då som nu. Då skulle jag ju nästan kunna jobb 200%!

Only time will tell.. Men jag vill ju så gärna till Sthlm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0