Work work work

Väntar fortfarande på hur min anställning här kommer att vara i framtiden... Avslöjar inget förrän jag vet säkert! Men en sak e ju att jag just nu jobbar i Visby, och bor i Sthlm.. Pendla, jadå!
 
Ska försöka bli ändring på detta...
 
Men på onsdag blir det min första affärsresa till Oslo! Undra hur det ska gå när jag inte kan ett ord norska!? Har ju aldrig varit i Norge så ingen aning alls om jag kommer förstå ngt! Tur jag har med mig Jennylee som har bott i oöslo i 7 år :)
 
 
Jennylee och Johanna idag, riktigt fina kollegor :)
 
 
Här samlas alla tjejer när vi fått reda på att mailen har ändrats, helt plötsligt ser man bilder på alla man skickar till, en STOR bild. Vi kollade upp folk.. De var lite oroliga över sina egna bilder, men som tur är så har jag ingen! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0