Oslo, Stockholm och Visby

Oslo, Stockholm och Visby..
Ja så har det sett ut nu på senaste! Hänger och flänger överallt men helt okej för mig! Oslo var över förväntan måste jag säga! Var på en riktigt bra restaurang. Diner (eller Diners eller vad den nu hette) Oslos bästa asiatiska restaurang iaf och det stämmer väldigt bra det. Det godaste jag ätit så länge jag kan minnas! Blir det fler besök i Oslo är detta ett självklart stopp :)

Helgen spenderades i Stockholm där bland annat födelsedagar skulle firas, massor av god mat, bowling, airhockey, vin och lägenhetsvisningar och fix i min egen lägenhet. :) fullspäckad helg med andra ord!

Nu är jag dock tillbaka i Visby och fick reda på att syrran och hennes kille spontanbokade en resa till Sydafrika igår så nu är jag husvakt :) perfekt, närmare jobbet å allt i Visby!

Är inte alls avundsjuk på dem!(?) ska på safari.. Bli uppätna av tigrar.. Svettas alldeles för mkt på sina vandringar, ha träningsvärk som aldrig förr, Sakna sin säng.. Nä. Inte alls ;)

Sjuuuukt avis! Man ska passa på att föra sådant mesans man kan! Helt rätt säger jag, kör på bara!!

Fick instruktioner för att bland annat vattna blommor (vilket vi ändå upptäckte att den typ inte har ngn levande kvar) osv.. och nycklar idag för imorgon åker dem.. Have fun!!


Apropå ingenting, kolla villa fräsiga tavlor dom köpt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0