Nya lyan!

Igår fick äntligen jag och Nathalie flytta in! Jag är så kär! Även om det bara blivit en natt hittills så stormtrivs jag! :)
 
Var tvungen att ta flyget tidigt imorse för att åka tillbaka till Visby och jobba. Tänka sig, är det nu jag ska börja veckopendla eller vad?
 
Måste ju berätta vilket flyt jag haft idag också. Slapp betala på flera av mina resor idag! Det enda som behövdes var själva flyget. Buss, t-banan och taxi var gratis! När jag väl kom till Visby flygplats så frågade en kille om vi kunde dela taxi och javisst sa jag, han skulle i närheten av där jag jobbar. Men innan jag hann avsluta min mening säger han "jag är ju självklart med och betalar, eller ja. Företaget kan nog betala hela resan" Sen visar det ju sig att jag visst köpt grejer av denna man, eller av hans företag så han sa ju att jag praktiskt taget redan betalat taxi-resan :) Awesome! Skulle köpt en lott idag alltså..
 
Men åter till lägenheten, den är belägen i Vasastan och den är verkligen perfekt! Visst kan man alltid tänka sig större och så.. Det är ju trots allt bara en två aoch vi ska bo där två personer.. Men den är riktigt fin, den faller mig i smaken alldeles utmärkt! :) Ljust, högt till tak och stilen liknar mkt min (eller ja.. med ngra undantag..) Här kommer vi nog stormtrivas! Ska abra försöka att skaffa mig ett jobb i Stockholm också så jag kan få bo där! På fredag åker jag tillbaka iaf :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0