Efterfestså det heter duga!

Jennylee tyckte det var en hemskt bra idé att igår när krogen stängde så skulle jag med till Tofta på efterfest! Sjukt kul och dans ända till morgontimmarna.

Fick lite panik när jag vaknade och klockan var så mkt men med närmare eftertanke så hade jag nog inte sovit så många timmar ändå. Ingen aning om vad klockan blev men har bilder fram till fem imorse iaf.

Blev iaf väckt av sjukt söta små kattungar, Larsson och Pipen heter dem . Möjligen lite konstiga namn om ni frågar mig men aja :)
Ville så gärna ta med en när jag tog mig in mot Visby igen men när jag kom till pappa nu så fanns det en alldeles nyfödd liten kissunge! Heaven! Jag är verkligen ingen hundmänniska men katter, det älskar jag :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0