Fortfarande inget

Fortfarande inget internet hemma. Jag blir GALEN! När fransmännen ska fixa ngt tar det liiite längre tid än vad de säger från början. Minst sagt. Jag vet inte hur många ggr vårt internet har krashat nu, förhoppningsvis blir det bättre men nu är det inte bara våra hus utan flera residences. Förra terminen var tydligen HELA stan utan internet i 1-2 veckor, inte ens skolan hade ngt. Hopplösa
 
Jag som vill skypa med så många av er!!
Förhoppningsvis kommer det tillbaka imorgon eller onsdag (senast idag skulle det vara tillbaka.. men har inte kommit än..)  Sitter i skolan just nu med Elena och försöker få lite kontakt med omvärlden. Och planera en resa till oktoberfesten i Munchen!! :D 
 
Igår tog jag mig iaf ut på en promenad och skulle hitta en löprunda. Och visst hittade jag en! Nu ska jag bara ta mig ut och Springa den också.. hm. Får se hur det går. Imorse var även jag Paulin och Sandra ute och skulle utforska området lite, det hela slutade med att vi fick vända för helt plötsligt var vi inne i en djungel men innan dess var det fint :)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0