Finally home

Väl hemma i Poitiers på kvällen så anordnades det en cabaret på skolan.
Hade ingen aning om vad det var för något men Deborah och Alex skulle spela och sjunga så varför inte! Väl där var det första jag fick höra var: "Var beredd på att det kan komma bli mkt naket!" What?! OKej, det var typ en talentshow blandat med alla studentföreningar som visade olika videos och upträdanden, allt från att strippa, dansa, cheerleading med mera. Detta anhålls tydligen en gång i månaden verkar det som så det kommer definitivt bli fler gånger!
 
Och då ska det tas med mera öl! Så konstigt, där sitte rman i en aula och det är HELT tillåtetet att dricka alkohol!



Kommentarer
Postat av: sara

ååh vad jag älskar att du ser ut att ha det så bra joosie, och vad jag älskar att du tar så mycket bilder, as usual ;) skype någon kväll i veckan som du har tid hade jag med älskat! längtar efter min josse

Svar: Baby! Tack så mkt! Ja bilder tar jag, paparazzin har jag blivit kallad. Eller att jag är värre än alla asiater ;) Men gärna Skype! Fransmännen, jag blir tokig! Internet har pajat hur många ggr som helst och det går ju inte fort i detta land när ngt ska fixas.. Men förhoppningsvis har jag internet imorgon! Sitter i skolan just nu ;) Tror du att du kanske kommer kunna komma hit? :D Love <3
JosefineEvaLinnea

2012-09-16 @ 11:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0