Chocolate tasting

Så var denna kurs slut även den! Sista dagen hade vi ett test (skitsvårt!!!) men de sa alla och här är det inte som i Sverige att man måste ha en viss procent rätt. Här får de 10% av de bästa i klassen/kursen ett A, 25% ett B 30% ett C, 25% ett D och de sämsta 10% ett E.. Så får hoppas man inte var bland de ALLRA sämsta och får ett F!
 
Efter testet hade vi sista föreläsningen, som bestod av chokladprovning! (Jag vet, det känns som jag läser världens bästa/lättaste/godaste kurser men de riktiga har ju inte startat än ;)
 
 
Ikväll ska nog jag och Elena över till de svenska tjejerna för lite ost och vin :) Sedan får vi se vad kvällen slutar! Imorgon måste vi nämligen vara vid tågstationen kl 07! Mot La Rochelle och stranden! Hej sommar! Som jag har längtat, 30 grader och solsken :)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0