Buddy night

Jag är dålig på det här med att lägga upp bilder. Elelr att berätta vad vi glr här om veckorna överhuvudtaget märker jag!
Idag har jag haft skola hela dagen, från 9.30 (ja, i det här landet börjar man alltid 9.30 och slutar 12.45, 14.00-17.15 och har man otur har man franska mellan 17.30-19.00..) till 19.00.
 
Adevertising in Europe har hållit på nu två dagar och imorgon är sista innan det blir uppehåll på en månad innan vi har exam in denna kurs.
 
Men vad hände igår? Jag hade äntligen bestämt mig för att stanna hemma! Men vad händer, vi kommer hem. JAg hinner inte mer än att låsa dörren in till mitt rum så kommer Elena, Alex, Michael och Sara och knackar på. "Ska vi inte gå på den där Buddy night ändå?" 
Jo men vad tusan, det blev till att svira om och ta sig till skolan igen! Och som sagt, det är farligt med dessa mängdrabatter på alkohol! Och tydligen är det inte bara på skolan utan ute också! (Skolan: 1 öl för 1 €, 3 öl för 2€, visserligen mindre flaskor än i Sverige..) 
 
Vi tog oss vidare mot Est Ouest senare och för ett par dagar sedan var vi 6 stycken som skulle beställa tequila. Nej sa dem i baren. Köp tio så blir det billigare! OK, som fattig student går man ju på detta trick. Men att gå till baren och komma därifrån med 3 öl istället för en och att dricka två tequila istället för en blir nog mkt i längde.. ;) Men helt okej för mig!
 
Lite bilder från gårdagen:

Kommentarer
Postat av: Johanna

åååh va jag saknar min tid i frankrike!!!

2012-09-26 @ 21:28:48
URL: http://johannasstil.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0