Sushi sushi

Alltså, kan inte säga det nog. Jag fullkommligt ÄLSKAR sushi! Det blir bara godare och godare för varje gång! Trodde inte att det var möjligt!
 
Efter ett möte idag inför finance project mötte jag och Sara upp Elena för lite (?) sushi. Det var nog mer än veckoransonen..
 
Sedan fick jag äntligen skypa med min syster! Som jag har längtat! Har haft så himla svårt att hitta ngn tid som passar och nu äntligen!!
 
 
Så himlans kul å prata med dig! En timma bara for förbi och då ringer Sara på skype! Herregud! Har inte pratat med henne heller! Försöker avrunda samtalet någorlunda.. Blev nog en halvtimma till och sedan får jag äntligen prata med dessa goa Göteborgare! Linda hade ju hunnit hem också! Så hilma roligt att få se er! :D
 
Crazy girls...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0