Study hard!

Idag blir det till att plugga hela dagen. Denna vecka ska 3 kurser avslutas! 
Har fått frågor om vad det är jag pluggar här. Advanced certificate in Management heter det som jag går denna termin här på ESCEM (Ecole Supérieure de Commerce Et Management, eller på engelska: School of Business and Management)
 
Det börjades med lite franska kurser och franska kulturen. Visade ju bilder när vi hade ostprovning och samma sak gällande choklad (Kan ni fatta att jag är i himlan! Frankrike är kända för sina viner, ost och choklad! Mina favoriter!!)
 
Sedan läser jag nu kurser som;
Advertising in Europe
Competitive Intelligence
Corporate Finance Project
European vs American Banking
Social- and solidarity based economy in Europe
Performance Management
Global Leadership
 
och självklart, FRANSKA två kvällar i veckan :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0