French dinner

And a hell of a party!
 
 
Gick till en fransk restaurang igår (tydligen den högst rankade restaurangen i Poitiers, and now I know why!!) och testade på escargots för första gången! (sniglar!!) Över min förväntan! Smakade som musslor fast bättre! Kan ju vara för den goda såsen de låg i..
 
Fortsatte vidare till en förfest, såg ut som en liten miniklubb innan vi gick vidare till NEXXT och dansade natten lång. Tog tyvärr inga bilder från Next, och tydligen fick man inte lova att ta bilder inne på restaurangen..
 
 
Klubb eller hemma i ett hus!? Här fanns det dansgolv och rökmaskin i vardagsrummet..
 
 
 
 
Jag var sjukt dålig på att ta bilder igår! Vad hände?! Jag skyller på att min kamera är kass..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0