Before my camera broke..

Någon jäkla snubbe tappade min kamera i golvet i går på en klubb vi var på. Där flög den i bitar och fungerade inte på resten av kvällen!!!
Så jäkla trött. Den höll ju inte länge :( Nu är jag tillbaka i mitt gamla vanliga spår igen med att köpa nya kameror. Skit. Har ju en extra försäkring på den men vet inte om netonnet är lika bra som Elgiganten på det här med att ge ut nya saker. Elgiganten, där var det bar at tkomma in med en kamera dränkt i öl och berätta som det var, "Jag tappade dne i ett ölglas.." Och vips fick man en ny en vecka senare för 0 kronor. Helt fantastiskt!
 
Hur jag ska göra med denna blir ett senare problem. Ångrar att jag inte köpte den från Elgiganten! 
 
 
 
 
The last picture! Innan kameran föll i golvet och sa kraaaas!
 
 
Men, jag måste ju berätta ngt positivt också. Det var en helt fantastisk kväll. Man betalade 15€ och åkte till samma klubb där vi hade foam party. I detta pris ingick även 6 (!) drinkar. Jag tror inte ens jag utnyttjade alla kuponger efter druckit allt vin från förfesten..
Innan var vi och gratulerade Michael som fyllde år och sedan dansade vi natten lång. Tror jag kom i säng runt 05 imorse. 
 
Och en annan sak! DEt var helt plötsligt varmt igår! Man kunde gå ute i bara klänning, utan jacka! Helt fantastiskt. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0