Nu är det dax!

Kan inte riktigt bestämma mig. Men en förändring måste det bli! Vare sig den är stor eller lite. Det bryr jag mig inte om, men nu är det inte ok!! 
 
Långt eller kort, brunett eller blond, jag vet inte! Men med denna utväxt jag har nu börjar det se hemskt ut. Mitt hår blir ju mörkare för varje år! Och när jag väl färgar det mörkt tröttnar jag så fort.. Trivs nog bäst i blondt men tycker om förändring.. 
 
Jag får fundera, vad tkr ni. Blond, brunett, långt kort? Ghaaaa!
Nästa vecka måste jag göra något, för nu är både hårkvalité och hårfärg hemsk. (Det franska vattnet tar död på mitt hår! Det bara faller av, både från roten och i bitar!! :( )

Kommentarer
Postat av: Malin

Blond!!! Men du passar i båda! ;)

2012-11-03 @ 03:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0