La Vie est Belle

--------------------------------------------------------------------------------------------------

UPPDATERING LÄNGRE NED!!

--------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Packar upp från Paris, samtidigt som några grejer hamnar direkt i en annan väska för nästa tripp! Kan inte vänta längre! Jag längtar så!!!
 
De flesta av er har säkert redan märkt det, men för en vecka sedan fick jag för mig att göra en tatuering, eller egentligen innan. Gick till ett känt ställe här i Poitiers och självklart var dem fullbokade fram till februari (de hade senast en kille från London som kom dit BAR för att få göra sin tatuering hos dem..)
 
Men, de kunde klämma in mig så för en vecka sedan blev det en ny tatuering! 
Jag behövde en förändring och eftersom jag inte kunde bestämma mig för vilken hårfärg, än så länge, blev det en tatuering!!
 
Den sitter på min handled och Texten är: La Vie est Belle som betyder Life is Beautiful/Life is good/Livet är vackert
 
 
Jag vet.. asdålig bild. Men min kamera blir bara sämre och sämre. Nu håller bara batteriet i ett par timmar! Om ens det.. Den måste ha fått sig en jäkla smäll i fallet. Tror ni den funkar bättre om jag slänger ner den i golvet en gång till? :D
 
 
Uppdatering, hittade en bild som Elin tagit:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0