Jisses

Helt plötsligt kände vi oss som systrarna fula korta och tjocka!
 
Herregud vilken natt! Att jag inte testat på nattlivet i Paris tidigare! Blev tipsade om en klubb som skulle vara den bästa, men vi var tvugna att vara berädda på att kanske inte komma in. Väl där så blir en efter en nekade vid dörren "Sorry, only for people with reservations!"
 
Men herregud! Vi kommer inte komma in. Vi hade inte sett en enda komma in. Män väl när vi är framme: "Two persons?" 
"Yes"
Ehm.. jaha! Var det så lätt?! Väl där inne kände man att man var bland eliten. Vi hade ändå försökt klä upp oss men va tusan! Det var klass på människorna vil jag lova! Vi var ju inte ens i närheten! Men något rätt måste vi gjort eftersom vi kom in haha :)
 
Är helt död nu så måste sova, blev inte direkt ngn sömn i natt. När vi väl kom tilbaka til hotellet 06 imorse hade ngn jäkel barrikerat dörren inifrån! Vi fick stå ute en timma (!!!!!!) innan ngn kom och öppnade. "Sorry" var allt vi fick!
 
Eftersom kvällen var helt underbar orkade jag inte bry mig, men nu blir det film och sängen bums!
 
 
 
Emma vid baren. Superservice men priserna därefter! 20€ för en drink eller ett glas skumpa! Lätt värt det, men som tur var träffade vi några som bjöd oss resten av kvällen!
 
Får återkomma i veckan å berätta mera om min bästa helg någonsin med syrran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0