Dieting?!

Well, dieting.. Hm..

Jag försökte det här med att ut och springa när jag kom hit till Frankrike. Det funkade jättebra! I ungefär 2 veckor.. Sedan låg jag lugnt ett tag. Här går alla sinnes på INSANITY! Så jag fick alla videos av Sara. Kan ju försöka med detta för att bli lite piggare kanske! 

 

I alla fall, detta Insanity program verkar hur jukt som helst! Man kan höra folk som stampar och tränar lite överallt. Finns det något som heter ljudisolering här i Frankrike? Tror inte det va..

 

Jag testade på det för några veckor sedan. Trodde jag skulle dö!! Kände mig som en gammal 90-åring flera dagar efteråt! Men fortsatte lite till. Sedan blev det uppehåll och nu testade jag det i helgen igen. Herregud, betyder det att det är bra träning om man har träningsvärk i HELA kroppen och har problem och gå för ryggen gör så ont? Eller är det bara för att Gud olyckligtvis glömde ge mig muskler?!

 

Den bästa dieten kan jag i alla fall dela med mig av :D

The chocolate diet!!!
Varje gång jag går till Monoprix och handlar mat (vilket sker rätt ofta för vi har ett miniskåp i kylen, med ett lås, där det inte får plats mycket.. högt som en vinflaska, djup som en vinflaska och bred som tre öl ungefär..) så kommer det alltid med choklad tillbaka. Och gissa vilken! Lindt Sea Salt såklart!!
Lite choklad om dagen gör en glad! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0