Utskottsfest vs. Plugga

Igår var det den årliga utskottsfesten! Var jag där? Nej. Jag Linn och Sara var hemma, pluggade och var duktiga. (Okej, Linn och Sara får lite mer credd än mig)
Men jag fick lite gjort i alla fall och imorse var vi uppe pigga och glada och gick runt sjön. Det är nästan kusligt att gå där nu, det är ljust ute men det är som någon slags dimma över hela sjön, eller ånga, eller dis, eller ja vet i tusan men någon rök är det som kommer från det helt stilla vattnet i alla fall.

Så ingen utskottsfest för oss, och ingen ALLKÅRSVECKA heller! Vi som sa att vi skulle ligga så bra i fas med uppsatsen nu sista året å så skulle vi med på allt denna vecka! Hur gick det? Planen gick i kras..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0