Multitasking!

Det här är min kväll.. Evelina var precis här och laddade över lite bilder till sin hårddisk. Herregud vad bilder jag tar! Vad ska jag med alla till?! JO, jag vet, en bild säger mer än tusen ord och tänk vad roligt det är att ha alla bilder några år framåt i tiden, eller varför inte Många år framåt, när minnet börjar tryta så behöver man nog en påminnelse på vad man varit med om :)

Men nu ligger jag i sängen, ryggen mot TVn med Sverige Lettland (HEJA Sverige!), Big Brother på datorn (ljudet är av så jag fattar egenltigen inte varför) Lyssnar samtidigt på föreläsningar i makroekonomi, skriver på en hemuppgift OCH kollar igenom examensarbetet. Detta kallar jag multitasking! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0