JÄKLAR!!

Okej, nu har jag gått runt och ljugit.. Jag har ju fått i uppdrag att jag ska kolla igenom bilder till examensbanketten från dessa fyra år här på campus.. jag tippade på 40 000 bilder..
och där hade jag tydligen underdrivit.. Stort.
Nu blev jag äntligen klar!! 1 500 bilder utplockade.

Fan också, hur kunde det bli så många?!
Kollade på min externa hårddisk hur många jag har tagit sedan augusti 2008. Inte ens i närheten!!! Är det någon som kan kalla sig för paparazzi är det nog jag!
Räknar man med alla bilder jag tagit på dessa tre somrar så kommer jag upp i drygt 100 000 bilder! Phu, hade jag vetat detta innan hade jag aldrig pallat haha.
Det måste vara någon mapp som är dubbel, annars funkar det inte.. nästan 70 bilder om dagen är väl inte mänskligt?!

Men nu får det vara nog, får se om det ska fixas något imorn. Men först sängen! Det blir upp tidigt för att presentera vårt arbete!

Me as a brunette..

Nästa vecka ska jag till frisören. Jag har sagt att hon får fria händer, men något drastiskt ska det bli!


Så ni får ursäkta alla att jag inte lagt upp så mycket bilder på sistone! Har varit alldeles för mycket i skolan och andra projekt att fixa nu innan examen! Ska försöka komma tillbaka snart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0