Tar helg

och firar att vårsolen är här och steker!
Jag, Amanda, Sara och Linn drog in till stan och fastnade på Café de Luxe och tog ett glas öl/vin och lunchade. Sjukt varmt var det! Hade man haft bikini så... Alexandra kom förbi efter hon varit hos frisören också, fick lite ångest. Hon går ju till samma och jag borde verkligen själv gå dit snart! Nä, får nog bli efter New York, då jäklar ska det bli förändring! :D

Saras vän Mimmi kom med tåget också! Vilken helg vi har att se fram emot. Ikväll ska vi hem till Anna och umgås, hon har sin kusin på besök och imorgon slår vi på stort! 15 tjejer ska fixa middag! Vi har delat upp oss, allt från underhållning till efterrätten. Kommer nog bli riktigt bra! Senare så är det även "dubbelfest" hos Philip, Sara, Emma och Marcus! De bor vägg i vägg och kommer ha dörrarna öppna! Stor fest alltså! Ser fram emot detta :)


Och kolla här! Nu samlas hela campus på Tufvanängen! Jäklar vad man har saknat våren!!! Folk tar fram grillarna, dricker öl och njuter av solen! Ibland är livet som student jäkligt bra!



Kommentarer
Postat av: sara

Ja jag lyckades:)



Ja jag gillar våra fylle bilder, vi lyckas alltid att se så otroligt lyckliga ut:)



Härliga bidler du har lagt upp, man blir så glad att se vår bilder :)



Pusss

2012-03-24 @ 16:44:02
URL: http://sarajenniferlindqvist.blogg.se/
Postat av: sara dubbelv

åh vad jag redan längtar tillbaka till dig och campus! <3

2012-04-02 @ 15:34:36
URL: http://saarawesterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0