Sitter i bibblan

(OBS!!! Ser ni inte att jag gjort om designen? Uppdatera sidan eller tryck på F5!)

och köttar D-uppsats!
Men drömmer mig gärna bort i fjärran istället! Kollade in Blondinbellas blogg och uppmärksammade hennes resa i Nice! Kände igen varenda bild hon la upp och var tvungen att kolla igenom bilderna från när jag var där och hälsade på Johanna! Gud vad jag vill tillbaka dit! Johanna vad säger du, ska vi åka dit?!

Johanna pluggade där en höst och jag fick för mig att åka ner och hälsa på henne. Ångrar det inte en sekund! Har själv sökt till utlandsstudier nu och har kommit in i Frankrike men vågar inte ta ut något i förskott förrän jag skrivit på något papper. Men förhoppningsvis är hela 2012 planerad och klar! Sen blir det att ta tag i verkligeheten, komma på vad man vill jobba med och flytta till den staden man vill bo i...
Njaa... jag skjuter som sagt på det lite till :)


Kommentarer
Postat av: sara

Ja man borde ju våga, jag menar det växer ju ut igen om inte annat. Jag har liksom funderat på det i säkert två år, så va fan nu kanske jag borde? I värsta fall får jag väl sätta i löshår:P Jag kommer inte vara hemma i påsk, kommer helgen efter, alltså den 13 april. Är du kvar då?? :) pusssss

2012-03-21 @ 13:34:35
URL: http://sarajenniferlindqvist.blogg.se/
Postat av: sara

Ja jag ska försöka göra det, grejen är att varje gång jag tänkt göra det så när jag väl sitter i stolen så ångrar jag mig.



Åh vad synd att vi inte hinner ses, men som sagt var inte s länge sen.



Åh new york, darling vad avis jag blir. Underbart.



Ja mitt hår växer galet fort, så va fan!!?



Pusssssss

2012-03-21 @ 14:31:39
URL: http://sarajenniferlindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0