Myskväll

Jag tänkte jag skulle sätta både min förkylning och fot på prov igår, så jag och Linn tog en promenad runt sjön och sedan blev man bjuden på middag hemma hos henne och Freddan! Sikken lyx! Efter det drog vi hem till Evelina och spelade Besserwisser och hade riktigt trevligt :) Bra kväll helt enkelt! Kommer sakna campus sen och närheten till allt. Man är ju inte ensam en enda kväll här! Igår kom Sophie förbi sådär efter träningen och jag har ju Sara mitt emot. Alla andra bor ett stenkast ifrån!

Vi började planera för helgen också och många är verkligen sugna på att ta en lugn helg, kanske spela lite spel och dricka vin. MEN! Vi räknade ut hur många veckor (helger) vi har kvar här och gissa vad! 3 helger kvar tills påsk och sedan kommer New York och sedan är det bara 6 kvar! 9 "sivanslördagar" kvar alltså och då kan vi inte missa NÅGON haha. Så ja, det blir nog lite poker och utgång i helgen i alla fall. Jag gillart :D


Kommentarer
Postat av: Linn

Mysigt kollage!! Bra kväll. :)

2012-03-15 @ 13:42:25
Postat av: JAg

Hihi tack tack! Och tack själv baby! <3

2012-03-15 @ 16:12:04
URL: http://josefineevalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0