Middag och veckans bravader

Blev bortbjuden hem till Nathalies syster igårkväll för middag a la Broe. Supergott var det! De är så generösa den familjen! Stannade kvar hos Nathalies mamma över natten och när jag gick till jobbet imorse kunde det lika gärna varit november(!) Vad händer med vädret? Kommer det bli någon sommar eller ej?!
 


 
 
Jag måste tyvärr meddela att det här med bloggandet kommer det bli mindre av i sommar.. Jag måste som sagt ta mig till en dator nu när mobilen är så dum och det hinns ju inte med :P
 


 
 
 
 


 
Imorgon väntas Gutekällarens sommarinvigning!
Tätt följt av Burmeister på tosdag, och även Kharma och på lördag är det dags för Hamnplan 5s tur!
 
 
Ska försöka ta med min dator och berätta vad jag sysslar med nu i veckan. Annars får i följa på twitter! Instagram händer det en del också! :)
 
 
Vad händer för er?
Puss på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0