Efter

Var tvungen att gå tidigare från jobbet idag, bara för att jag skulle besikta bilen. Men vimsiga jag! Kommer dit och skärmen visar att det inte finns några lediga tider idag! VA?! Jag har ju bokat idag!!
Efter flera minuters letande på telefonen (bilprovningen, gör om er hemsida!!) så hittade jag min bokning! Självklart hade jag tagit helt fel på dag. Typiskt.

Det blev en sväng ner på hamnen med midda gpå Joda som uppladdning inför kvällens EM-match (vilket förövrigt inte alls gick!!!) med Emma, Nathalie, Nicco, Sara och Nastasha!
Jag beställde en LITEN nachotallrik. JAg skulle säga att den var MEGAStor! Vill ni ha mycket mat ska ni gå dit! Riktigt gott är det också :D
zbr>

Notera fågeln på Nattas axel ovan! Så strategiskt placerat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0