Alesso

Från att ha lyssnat sönder denna
 
 
Till att sitta hem på flyget och lyssna på denna!
 
 
 
 
 
Jag har varit lite off här märker jag, och inte nog med det! Jag råkade radera blogg.se appen på telefonen och nu går det inte att ladda ner den igen. ÄNNU svårare att göra ett inlägg!
 
Midsommarhelgen spenderades i alla fall i Göteborg! Helt underbart har det varit :)
 
Nu e jag tillbaka på Gotland och veckan som kommer bjuder på en hel del sommarinvigningar!
Den nya favorit-låten kanske ni fattar vilekn det är, här är även radio edit: (För det år ju inte att lyssna nog haha!)
 
Och ja just det ja, Alesso kommer till Kallis den 17 JUNI!!
Följt av Nause, Rebecca och Fiona, Adrian Lux, John Dahlbäck, Lunde Bros., Albin Myers...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Och fan va vi ska va på kallis i sommar, du och jag Babe! <3

2012-06-27 @ 11:25:11
URL: http://Saarawesterberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0