Vad händer!?

Alltså det känns som sommaren snart är slut samtidigt som den knappt har börjat!! Vad händer?! Varför kan inte sommaren vara liiiite längre?!?!
Ledsen att jag inte visar så mkt som händer.. men jag måste dela med mig av onsdagens galna fest! jag lovar att slänga upp lite bilder. Kan säga att det var lääänge sen jag hade så kul! Å det verkade som att ALLA hade kul! Maskinen spelade på Gutekällaren, lååångt över mina förväntningar! De levererade och de gjorde även vi! Vet inte hur länge vi alla stod och dansade på borden och allt som gick att hitta som INTE var golv! Fy fan, äckligt och svettigt men det var INGEN som brydde sig!
 
 


SJälvklart så glömde jag min kamera denna kväll, min nya superkamera! Men tog lite med telefonen så slänger upp dem senast imorgon.
Bjuder på denna från förra sommaren så länge!
Favorit i repris! Whoop whoop!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0