Ursäkta bildkvalitén

Lite bilder från den galna onsdagen!

Det började med att Sara kom hem till mig (eller mig och mig, men jag bodde hos Emma och Tobbe just då..) Vi tog varsin öl eller två. Gick vidare bort mot Jacob där han hade bjudit till förfest och där lägenheten sakta fylldes på. Beerpong och sång!
Vi tog oss ner till Gutekällaren där kön hade börjat sprida sig allt för långt, men vi kom in. Maksinen spelade fortfarande och det var grymt! Som jag nämnde tidigare har det inte varit såhär kul på länge! Vi dansade och sjöng med hela natten lång på allt som inte var ett golv!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: s

kan ha varit en av de bästa kvällarna någonsin! maskinen <3 och det svettiga dansgolvet!
puss på dig

2012-07-19 @ 10:39:41
URL: http://saarawesterberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0