Sommarinvigningar

Sommarinvigningar till höger och vänster! Denna vecka har varit krogarnas början på sommarens hektiska liv!
Gutekällaren, Burmeister, Kharma, Wisby Strand och Hamnplan 5 har stått på tur denna vecka. Buffé och gratisdrinkar har lockat många partysugna :)
 
 
Dessa invigningar har dock någon slags nackdel eller vad jag nu ska säga.. Min kamera försvann dag 1!
Klant.  Jag vet, men jag tänkte att detta var ett tecken på att jag skulle köpa en ny :) JAg har ju klarat mig sjukt länge med denna nu faktiskt! Föräkringen hann till å med gå ut! En ny är beställd, men detta betyder ju att jag inte har så många bildder att visa :(
 
 
Här kommer i alla fall några tagna med mobilen från Gutekällares invigning! 

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0