Almedalsveckan

Almedalsveckan eller Politikerveckan har nu börjat och det märks! De näst intill folktomma gatorna i Visby knöks med människor just nu.
Men vad jag har för planer denna vecka vet jag icke. Kanske finns det något intresant att lysna på eller göra?
 
 
Det kanske blir någon utgång eller två, någon middag eller två, eller varför inte jobba?! De andra åren har jag arbetat på Wisby hotell på kvällarna, stå bakom baren när politikerna grillas i Eftersnack. Får se hur det blir med den saken i år! Igårkväll var jag bara hemma och tog det lugnt i alla fall, kors i taket!
 


Såg att jag hade några bilder från Hamnplans invigning i lördags också. Här kommer dem :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0