Varm choklad

Jag hade glömt bort hur jäkla gott det är med varm choklad!! Känns som man går i grundskolan igen, kommer hem från skolan och ska fika/äta mellis hemma hos en kompis. Det stod självklat alltid O'boy framför oss! Hade nästan glömt bort hur gott det var, eller kan det vara att jag är så grrymt chokladsugen och har ätit upp varenda liten smula jag hittat i mitt skafferi?!
Jag måste erkänna att choklad är min passion, mitt måste. Jag är beroede helt enkelt. Helst ska det vara choklad varje dag. Men icke. Nu är det slut!
Varm choklad fick räcka, perfekt och ladda upp inför träningen ikväll och lite fruktsallad. Försök nummer två denna termin! Zumba ikväll! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0