Twitter

Tänkte jag skulle komma igång med det här med Twitter, en gång för alla...
Sara satt med detta hela tiden när jag var hos henne och jag tänkte, jag har ju för tusan ett konto jag skaffade för2-3 år sedan. Gick in och kollade, hade inte gjort något sen mars och då var det Johanna som hade skrivit åt mig hahah!

Hade tydligenpå dessa år gjort 19 twittrar(?) twitters(?) äh, va tusan heter det? Folk hade i alla fall taggat mig också utan att jag vetat om det och visst hade jag några followers (Hur roligt det nu är att följa mig vill säga när jag inte direkt varit aktiv ;) ). Dax att göra någonting åt detta?



Ni hittar mig som MissJgirl, och här kommer då min fråga;
Kan man byta användarnamn på Twitter?



Har ingen aning om varför jag valde just detta namn när jag skapade kontot, kanske beror det på att jag hade en blogg som hette MissJLife? Ingen aning, men i alla fall. Visst det står att jag heter Josefine Olofsson men jag vill ändå byta. Någon som vet hur man gör? Eller måste man skapa ett helt nytt konto då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0