Förlovat sig och köpt hus!!

Det har hänt mycket under denna höst för min kära syster! (Eller bonus-syster kanske man kaller det för)


Hon har gått och förlovat sig och idag var jag äntligen iväg och såg hennes hus de har köpt! Myckeet större än vad jag trodde! Riktigt fint har dom det, och kommer att få det ännu bättre med alla dessa planer å renovering och tapetsering och jag vet inte vad! Kikade ut genom fönstret på övervåningen och där kan de ju ha en takterass! MEd jacuzzi och allt tycker jag! Slå ut ena fönstret och sätt dit en dörr och fixataket till en terrass! Tjohooo vad jag kommer att komma å hälsa på! :D

Nej, nu ska vi inte gå händelserna i förväg här...

Fik träffa Marie också när jag väl var där, tänka sig att vi kunde pricka in samma dag :) Blir nog en lunch på stan med henne imorgon också inanan jag far iväg över pölen igen!

Tjohej på er!

Kommentarer
Postat av: sara

Jag vet det är tråkigt att du inte är på ön när jag kommer..



Jaha okej, lär sig alltid något nytt av dig:) Och om man vill länka någons blogg, hur gör man då? :D



Pussssss sötis

2012-01-09 @ 15:35:59
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0