"För-Nyår"

Tog båten upp till Stockholm i fredags som sagt, jag Nastasha och Emma. Ska jag räkna med Emmas Kossa också? En Arla-ko är det tydligen som hon INTE kan sova utan haha. Vi frågade vad den hette och vi fick till svars att namnet var så enkelt som Kon.


Vi tog pendeln i Nynäs till centralen och Nasse hoppade av på vägen till sina vänner hon skulle fira nyår med. Emma och jag fortsatte mot Brommaplan hem till Nathalie och Charlie där vi blev varmt välkomna med lite öl och whiskey där även Hanna och Jonas befann sig!


(Jag vet! Helt plötsligt har whiskey blivit gott! Vet inte vad som hände!)


Charlie visade även stolt upp sin nya leksak, en radiostyrd helikopter i miniformat!
(Finns att köpa på CityGross om jag inte minns fel)
Den skulle självklart lekas med hej vilt ända till den fastnade i Emmets hår. SJUKT GLAD att det inte var mitt! :D
Men vi fick loss den tillslut..
Nathalie och Emma visade stolt upp "Gotlands släktträd" bestående av våra nära och kära.. Väldigt förvirrande måste jag säga..
Ja vad finns det mer att berätta? Vi hade en jättetrevlig kväll i alla fall :)









Fortsättning följer på min nyårsvecka i Sthlm..
Å ja just det, appropå det, borde vi inte införa en annadag Nyår också? :D

Kommentarer
Postat av: saa

Haha shiit vad skön Emma är, drar med en ko sådära :) Jag är inte hel nöjd med bloggen än, får trixa lite till. Det var dags för en ny blogg, kände att jag har ett nytt liv nu, så bort med det gamla liksom :)Var riktigt roligt att ha dig på besök, KOM snart igen. <3<3<3

2012-01-07 @ 15:21:42
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0