Jadå!

2 helger i rad får jag träffa mina Saror!! :D
Nästa helg blir det en tripp upp til Stockholm varav Sara joinar på centralen innan vi drar hem till andra Sara :)

Sedan blir det att träffa upp Nathalie, Saga och Sandra och ja.. 10 personer till kanske? Innan vi drar vidare mot globen och Avicci! Stockholm ska få veta att stan lever den helgen kan jag lova.

Helgen efter, som sagt så vankas Ekonomhelgen och då kommer båda Sarorna till mig! :D
SÅåååå underbart :)

Kolla in Sara och Saras bloggar Här och Här!
Och kolla snyggingarna jag hittade på Sara Lindqvists blogg phahha. Vet inte vad vi försöker göra framför spegeln? Men kul hade vi den utlandsresan i alla fall!

Kommentarer
Postat av: förväntansfull!

ja det ska bli så kul! längtar :D

2012-02-25 @ 14:29:27
URL: http://saarawesterberg.blogg.se/
Postat av: sara

Åh jag är så glad att jag fick ledigt, längtar :)

2012-02-27 @ 14:52:45
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0