Får man vara glad eller?!

Jag vet inte vad jag ska säga! Var helt säker på en komplettering.
Vi hade ett individuellt paper vi skulle skriva på senaste kursen på engelska som avgjorde en hel del på hela betyget. Fan också. Det kommer jag ALDRIG klara tänkte jag!
Men, fick booosta självförtroendet lite nu! Ett A (!!) blev det! Har hon skickat fel nu eller hur tänkte hon där?! Aja, det är väl bara tacka och ta emot! Ikväll ska det firas till max!!

Sophie kommer hit snart på middag å ett par (eller några?!) glas vin och sedan ska det defintivt bli fest! Kanske en sväng förbi Promille och/eller Sivans sen!
Fick hem ett par nya riktigt höga klackar igår också! Vågar man ha dom i detta väder?! 14 cm längre och ostabil? :S

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va snygga skorna va!!!

2012-02-01 @ 22:57:06
URL: http://saarawesterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0