Bryter jag mot en av mina principer?

Man ska aldrig träna dagen efter man intagit alkohol, det har varit mitt motto!
Och, det blev visst rätt sent igår och en hel del vin tillslut :)
Riktigt trevligt var det!

Sophie skickar mess imorse, det känns som jag precis har vaknat, men vad tusan. Hon försöker få med mig till gymmet! BodyPump först och sedan en promenad runt sjön. Visst promenaden kan väl räcka eller? Lite frisk luft är ju aldrig fel :)

Det blev inte riktigt så, innan klockan hade hunnit slagit tolv hade vi gått på både BodyPump och promenaden! Det var ett teknikpass så nu är jag expert! Två instruktörer gick runt i salen och petade på oss eller berättade om vi gjorde något fel.

Men den där jäkla promenaden alltså, vet inte hur länge jag stod i duschen och försökte tina upp! Kan det inte bli varmt snart?!

Ligger nerbäddad i soffan framför TVn nu och sasmlar krafter, för ikväll har Simon och Evelina födelsedagsfest! Eller rättare sagt, 25-årsfest x2! Många gamla kommer tillbaka också som gick ut förra året. Kommer nog bli riktigt trevligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0