Bloggar för sällan?!

Har visst fått klagomål av vissa som är inne, kanske ett tiotal gånger om dagen(!?), på min blogg. Jag bloggar för sällan!
Men nu är det såhär, jag twittrar ju oftare! :D
Ni som inte har twitter, se till att skaffa det nu!
Men i vilket fall så gjorde jag en liten kompromiss för er som vill se vad jag skriver på Twitter och och inte vill skaffa det själva.
Kolla hääär ---------------------------------------------------------------------------->
(Verkar bara funka för vissa just nu!, jobbar på detta...)
Klicka här annars eller tryck på F5

Vet inte riktigt hur jag lyckades men där går det att scrolla och se de 10 senaste tweets (säger man så?)
Borde ju tilläggas att jag fortfarande är ny när det gäller det här med twitter men lovar att jag ska bättra mig!
Hade riktigt mysigt igår med pingvinerna, räkor och vitt vin. Men detta är inte nog för oss! Nu ska vi snart hem till Amanda och laga middag och vinet kommer flöda! Får se vaart vi hamnar men ryktet säger att många har haft tenta idag så fötterna lär säkert styra mot Sivans!

Har säkert bytt kläder tio gånger! Varför är det så att visa dagar passar INGET, absolit INGET!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0