Australien

Ett land jag ännu inte besökt!
Avis på syster? Enligt henne är det helt underbart och just nu har Marie och Emma anlänt till Brisbane och de lever livet kan man lugnt säga! Fick höra ett litet axplock av vad dom hunnit med de första veckorna;
"Vi har varit pa surfcamp och tagit surf lektioner, vi har badat bland livraddarna i speedos i boni beach, vi har hangt vid operahuset, vi har festat on the top floor i kings cross, vi har varit pa strippklubb, vi har klattrat pa klippvagg (jag kom mycket hogre an marie ;) ) vi har varit i en hippyby, vi har badat bland vagorna i byronbay, vi har varit pa second hand marknad och jag kopte en handvaska som jag sag sen hade ett klistermarke i som lyder JESUS LIVES! AASCOOLT.Vi har fatt lift a akt bak i en skapbil nar det var oversvammning. Vi har bott bland spindlar och kackerlackor, vi lever livet kan man saga"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0