Älskar

när tjejerna står utanför dören när man kommer hem från träningen!

Produktiv dag igår!
Efter seminariet var det raka vägen till gymmet med Sophie och Sara (jag vet, jag har inte gett upp än!) och när man kommer hem står Anna och Evelina utanför dörren! Linn Linda och Sara joinade sen också och senaste avsnittet av Gossip Girl! :D

Ska nog dra mig mot bibblan snart. Emma jobbar idag så egentligen är vi "lediga" men eftersom jag ska vara ledig så mycket nu framåt våren så måste jag ju ta igen lite (ta igen lite? säger man så?!) redan nu så vi kan fortsätta ligga så bra i fas som vi redan gör!

Tjohej!

Kommentarer
Postat av: Anna

Mupparna :)

2012-02-08 @ 15:52:24
Postat av: Jag

Muppar?! Jag ser för tusan inga muppar :)

2012-02-08 @ 18:46:26
URL: http://josefineevalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0