Tappat suget

Want to follow me some way? Loook here ----------------------------------------------------------------------------->
And scroll down for the latest tweets and instagram photos
 
Ni får ursäkta, men jag har lixom tappat suget litegranna.
Bloggen får komma i andrahand nu (eller var det tredje- fjärde-..) Hm jag vet inte men jag lever och försöker njuta av den sista tiden här i Frankrike nu, snart blir det hem till Sverige igen. Har aldrig längtat hem så mkt som jag gör nu! Det var inte alls bra (eller ja det klart!!) att åka hem en snabbvisit sådär. Men det var ju grymt kul! Tur att mitt omgjorda måtto "Hemma bra men borta bäst" har vänt för min del. Nu stämmer "Borta bra men hemma bäst" :)
 
Men jag ska inte klaga, jag har haft en helt underbar tid här denna höst, men det var också precis lagom. Kändes bra att få komma iväg trygga Sverige, i ett helt annat land där jag inte kunde ett enda ord när det gällde språket. Mycket lärorikt och jag ångrar det inte för en sekund!
Men nu saknar jag er där hemma alldeles för mkt :) Puss på er!
 
Fröhoppningsvis kommer denna blogg snart uppdateras! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0