Instagram booom!

Here come some pictures from my instagram during the latest week!
En utekväll med grabbarna..
 
 
Tacokväll med svenska tjejerna som avslutades i en hejdundrande utgång..
 
Där jag tydligen fick för mig att det kändes riktigt bra att få i sig (alldes för många) Jägerbombs med grabbarna. Hej Josefine, du tål nog inte lika mycket som killarna..
 
Lite glöggmys!
 
 
 
Beställer man in öl i Frankrike är det mycket billigare att beställa in sånna här istället för glas..
 
 
 
 
Svensk vodka är billigare i Frankrike..
 
Hm...
 
 
 
 
Även om vi ännu inte fått kölden så börjar julen närma sig!
 
 
 
Haft Performance Management och Global LEadership denna vecka. 
Denna snubbe har varit professor i en av kurserna. Han ser nästan ut som han den där i Sagna om ringen. NEj fy.. jag minns inte vad han heter men det var nog för taskigt ändå haha.
 
I alla fall, vi började undra hur hög pensionsåldern är här egentligen.. 
Många av våra professorer ser ut som de har gått låångt över den för länge sedan..
 
 
Elin och Erika vet hur man fördriver tiden innan kvällens franska lektion..
 
 
 
Reginas födelsedag
Est ouest.. som vanligt...
 
Och slutligen jag sittandes i mitt fönster! Igår var det så himla härligt (ska jag vara ärlig lämnade jag inte ens lägenheten.. men Pauline kom iaf hit en sväng) Men jag satt i mitt fönster (har absolut ingen fransk balkong.. utan en väldigt bred fönsterbräda...) öppnade upp fönstret och satt i solen och njöt. Var faktiskt liiite duktig och pluggade också..
 
 
Det var väl min vecka i stora drag!
Hur var er?!
 
Ikväll väntas indisk mat och sedan får vi se. Det verkar vara fest här varje dag nu. Börjar alla få ångest av att åka hem?! Igår stannade jag inne i alla fall. Kändes som man behövde ta igen lite sömn och se till att ligga i fas med plugget :)
 
Puss på er!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0