Vive La Paris!

She's alive!!!

Heeeej! Nu är det tänkt att jag ska komma igång med bloggen igen! Börjar precis en ny era av mitt liv! Ligger på ett hotellrum i Paris och har nog aldrig känt mig så vilsen i hela mitt liv haha. Är det något land jag INTE känner till så är det detta. SPECIELLT staden Paris..
 
 
Men, nu är jag här och planen är at min resa senare kommer att fortsätta till staden Poitiers (har ingen aning om hur det uttalas så vi får se om jag kommer dit!) där jag sedan kommer bosätta mig ett tag framöver för lite studier. Mina armar står öppna för vad som än händer!
 
Så vad har hänt i sommar?! Någongång, när jag har tid. Ska jag nog försöka få ihop en film som kan beskriva det mesta nu när jag inte varit så aktiv här.. Som jag sagt tidigare, skaffa instaram och twitter så hänger ni me :)
 
Puss på er! Känns skönt att vara tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Naattaa

Woohooo She's back!!! :) But I miss U!! <3

2012-08-25 @ 00:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0