Vive la France

Vive la France var det ja... Kom ju til ett regnigt, men varmt, Paris och försökte utforska området kring hotellet. Och vad ser jag?! Moulin Rouge som närmaste granne! Coolt säger jag, dit måste jag gå ngngång.. Fortsätter att gå på ngn gata. Några killar verkade vara jätteintresserad att veta vem jag var och verkade lite för trevliga(?!) sprang på dem flera gånger, efter ett tag upptäcker jag att det ligger hemskt många sexleksaksbutiker här! Och gayklubbar, och klubbar "Only for adults" och det var strippor och.. ja det blev bara värre och värre.. 
 



Jag kände mig INTe riktigt hemma direkt. Ännu ett tecken på att jag inte kan denna stad! Men fastnade på ngt ställe (på en ANNAN gata) och tog ngn öl när det började regna, och sedan på ett riktigt steakhouse där det blev en burgare och en öl till. Kände mig som en riktig man och inte alls "Parisig" :)

 
 
 
Imorgon ska det förhoppningsvis bli fint väder i alla fall. Eiffeltornet står på schemat och massa promenader! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0