Vilken resa!!

Herregud vad det hänt mkt de senaste dagarna. Den högsommarvärmen som aldrig kom till Sverige kan jag ju lova att den finns här! Smälter ju bort!
Nu har jag äntligen fått tillgång till internet igen! Det är inte lätt att göra sig förstådd i detta land! Befinner mig just nu i Poitiers och bor i ett Residence med massa tjejer (mest asiater) och en från Canada. Ska snart försöka ta oss till något köpcentrum och handla på oss lite för denna höst.. Lovar att lägga upp lite bilder och berätta mera ikväll! Och svara på era kommentarer såklart :)
 
Elena, från Canada, och jag igårkväll!
 
På skolan kan man köpa en öl för 1 euro, 3 öl för 2 euro, hur sjukt är inte detta?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0