Yesterday

Igårkväll..
Jag och Elena tog ett par glas vin hos mig och några andra kom förbi och vi gick vidare till skolan.
Men den var stängd! Halv tio, vad göra?! Vi gick vidare mot en bar där vi har hängt varje dag hittills..
 
Men påväg så ropar Diego (från Spanien som jag mötte i förrgår) från en balkong så han springer ner och släpper in oss alla. Fullt hus men riktigt revligt! Vi fortsatte vidare mot samma bar som vanligt och idag är första dagen i skolan!
 
Mest en massa infomöten och det verkar som att det nte drar igång förrän den 10 september på riktigt.
 
Jag säger då det, tur att jag kom hit några dagar tidigare än vad skolan startar! När alla i mitt dorm anlänt så är det nästan jag (med världens dåligaste lokalsinne och människoigenkännare..) som visar vägen till allt och alla! Hur hände detta? 

Benjamin från Tyskland och Elena från Canada
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0